Seme na dlani

Za isto mizo, pri isti gostiji sediva. Zrem Tvoj obraz, Ti pa iztegneš roko in mi podaš Kruh. Samo zame. Ti samo za mene in jaz ...

Majhno seme nosim na dlani. Z mezincem se igram z njim in premišljujem, kdo pravzaprav sem. Tisti, ki te bo izdal? Tisti, ki te bo zatajil? Tisti, ki je naslonil glavo na tvoje prsi? Majhno seme ...

Klečiš pred mojim napuhom in mojo samozadostnostjo. Razbijaš v meni tisti oklep, ki me varuje pred bolečino, ki se je bojim. Oklep, ki me dela neobčutljivega, na videz močnega. Umivaš moj jaz, da bi lahko videl, kako si tam zame. Ti samo za mene in jaz ...

Majhno seme v dlani, v trenutku tišine in teme. Trenutek pred viharjem in nevihto, ko se zdi, da se je vse ustavilo. Vse in nič si zreta v obraz in merita moči med seboj. Vse si tam samo zame. Ti, Vse, samo za mene in jaz ...

Komentarji

Priljubljene objave