Izgubljeno seme

Stojim tu, pred grobom. Tu si samo zame. Ti samo za mene in jaz ...

Izgubil sem drobceno seme, ki sem ga tako srkbno varoval. Želel sem ga obdržati le zase, kajti moje je bilo. Moje in sedaj ga več ni. Brskam po zemlji, roke so črne, vedno globlje rijejo, a semena ni. Tolčem po skali ... po skali, ki jo je povzročil prvi greh. Tolčem in želim prebiti to pregrado, ki loči zdaj mene in tebe, ki loči tiste, ki sem jih ljubil, loči jih od mene, ki ostajam tu, na tej strani ... moje dlani so razbolene ...

"Kje si?" vpijem. Kajti ni te tu. Čeprav si. Ti samo za mene in jaz ...

Ni te tu, le praznina je. Mrzel kamen, nrepremagljiva ovira, ki naju loči. Tisti, ki je in tisti, ki ni, si zreta v obraz in merita moči med seboj. Ti, ki si, si tam samo zame. Ti, ki si, samo za mene in jaz ...

Komentarji

Priljubljene objave