Prve ne pozabiš nikoli


Danes sm si prvič ogledal tekmo Uniona Olimpije v živo. Dejansko je bila to druga tekma, ki sem si jo šel ogledat kot gledalec. Nekoč smo si šli s prijatelji gledat neko Heliosovo tekmo in to je bilo mislim da zanjič, ko sem zasedel tribune. Današnja tekma je bila nekaj posebnega. Ne le zaradi visoke zmage domače kluba (107:70), ampak tudi zato ker sem lahko obujal spomine. Nazadnje ko sem bil v hali Tivoli, sem bil namreč napovedovalec finala ŠKL. Mislim, da je minilo sedem let od tega, vsekakor pa je bilo prvič, da sem lahko podoživel svoje trenutke. Neka posebna energija se zapodi po telesu, ko vidiš mesto kjer si imel pred seboj celotno dvorano. Videl sem kako so me gledali takrat in slast adrenalina je bila spet tu. Lepo je bilo. Res sem vesel za te izkušnje. Vesel sem, da sem šel danes na tekmo. Popeljala me je v tiste... tiste prijetne čase.

Komentarji

Priljubljene objave