Prvi pomladni vonj


Vsako leto me preseneti... tisti vonj, ki napoveduje nekaj novega, nekaj svežega, nekaj prerojenega. Vonj, ki dozori, ko postane malce bolj toplo in prijetno, narava je kot prečiščena. Nasmeh mi nariše na ustnice in zanos na oči. Nehote se malce zravnam in s ponosnim korakom stopim naprej. 
Misli mi pletejo veselo pesem, spomini zabavno zgodbo in pričakovanja veliko... 
In potem se spomnim. To je vonj, ki me vsako leto izda. Vsako leto znova pride in gre. Samo za kratko se oglasi, kot nekakšna prva lastovka, ki pa je le po pomoti prišla v naše kraje... Mogoče je prišla pogledat kako bo, ko bo čez mesec, dva ali še bolj verjetno tri znova prišla... Tako kot vonj, ki je prišel, me zavedel in odletel naprej, južneje ali pa severneje, da zavede še kakega sanjača, ki sedi na klopi in pričakuje pomlad...

Komentarji

  1. Matevž, to je kot obisk. Prihod je poln pričakovanja, sreče. Slovo pa malo manj prijetno. A vedno veš, da pridejo spet ali pa da jih ti lahko obiščeš. Zato preglej svoj planer, lete in šibni v Avstralijo ali Karibe :) Lahko tudi bližje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Avstralija in Karibi? Hehe, sej planer dopušča Nikolina, samo finance ne:)

    Sicer pa ko smo že pri tem...loh bi kot letnik skočili kaj skupaj? :) pa četudi samo trije:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave