Zadnje besede Helene, preden so jo vzeli nezemljani

08:19 jaz: dobro jutro
  :)
  imam take vrste predavan, da ti lahko pišem
  in to izkoriščam
  upam da ne bom ignoriran
  :)
  kako si?
  si vredu spala?
  ja mogoče sem kakšen kofe preveč spil
  no sej sm samo enega
  kakorkoli
08:20 mislim da vidiš kje smo pri naših predavanjih
  :)
  torej?
  Helena?
  no?
  HELENAAAA!
  ?
  pa ne da so te ukradli nezemljani, sedaj pa čekirajo tvoj računačlnik ker ghočejo izvedeti kakšne vrste bitje si ti?
  in sedajo bodo ugotovili, da veliko govoriš o skladanju drv
  in te bodo vzeli s seboj v svojo galaksijo
08:21 in te bodo imeli za drvo
  in boš novo poglavje v zgodovini aushwitzcha
  ojej
  sej bi ti pomagu pa si ne upam
  ker od mene bodo videli da verouk učim
 Helena: hm :)
 jaz: in potem me bodo strašno mučili
  da učim napačno vero
  me bodo privezali na stol
08:22 Helena: nejso me nezemljani ukrali, sam če nječm jmt veličastnega (in predvsem glasnega) prihoda mame do mwoje swbe, se morm počasi spravt od tolje
 jaz: in mi bodo kapljico za kapljico spuščali toplo pivo po glavi
  in bom novodobni prometej
  le da bo moja zgodba za vedno zamolčana
  kot tista kaj se je dejansko dogajalo v aferi Sova
  joj kam gre ta svet
  in vse to samo za to ker ne odgovoriš kako si
  :S
08:23 :(
 Helena: no sej, ti loh brez problema pišš, sam jst morm pa jt ;)
 jaz: :)
  aha
  no sej
 Helena: kku sm ... eh, postavi rajš kšnu drugu vprašanje ;)
 jaz: so nezemljani a?
 Helena: neč, bwdi lpu
 jaz: so ti pustili zadnje besede, a?
  joj
 Helena: hm ... ma mislm de je naša mama kar zmeljanka :) ...
 jaz: ostani to kar si!
  js te popiram
  !
 Helena: ma glede na tu, de sm rjekla, de bom vstala 1 wro nazaj ...
  ajd, čawčaw
 jaz: sreča je na strani hrabrih!
  papa
  !

Komentarji

  1. Vrjtnu se spodwbi, de kej komentiram :)
    Hm ... Sam po tevi teoriji je nš klio vozilu od nezemljanu ... hm ... :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Matevž, men bol deluje kot da so tebe napadli :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne... mi smo imeli štrukla...si sedela dve klopi bol spredej:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave