Skrivnost semena

Prazen grob. Si samo zame. Samo za mene in ...

Drobno seme je vzklilo. Ker je padlo. Se prepustilo nemilosti vetra.  Vstopilo v temo, mraz ... v smrt. Ves moj boj je končan, trud in napor sta minila. Nemočen opazujem, kako semena ni več. Sedaj je novo življenje. Življenje, ki je veliko lepše, veliko bolj polno. Moje dlani so spet polne ... polne ljubzeni, ki je sad skrivnostnega semena, ki je padlo v zemljo ...

Čeprav je tema, čeprav je smrt, vem, da si. To je noč, ki sveti bolj kot najsvetlejši dan. Noč, ki ni noč, ni niti dan, ampak trenutek trenutkov, ko Večni prodre skozi minljivost, ko Življenje stopi skozi smrt, ko On stopi vame ...

Tu si. V meni. Luč in Tema, Življenja in Smrt sta si zrla v obraz. Merila sta moči. Smrt me je porazila, tema je použila moje seme. A Življeje je na koncu zmagalo, Luč je dala semenu novo življenje.

Ti si. Samo zame. Samo za mene in ... moj jaz ni več jaz, pač pa si Ti v meni in jaz v tebi. Kajti mojega semena več ni. Seme je umrlo in obrodilo sad ... Samo zame, samo za mene si Ti.


Komentarji

Priljubljene objave