Čigava podoba že?

 Komentar objavljen v Župnijskem listu župnije Domžale. Predhodno priporočam, da si preberete Božjo besedo 29. navadne nedelje (povezava).


Sem lahko pri premišljevanju Božje besede politično aktualen? Verjetno ne, kajti Cerkev in država sta namreč ločeni. Samo utemeljitev daje Jezus, ki pravi, da se stvari delijo, na cesarjeve in Božje. Pa vendar Jezus, kot ponavadi, zadeve malce zakomplicira. Menim, da je hotel povedati naslednje: »Veste, novec lahko vrnete cesarju, kajti njegova podoba je na njem. Sebe pa izročite Bogu, kajti njegova podoba je izrisana na vas.« Izročanje Bogu pa ni pasivnost, v katero bi nas radi prepričali. Pavel nas lepo opozori, da ni prišel med nas samo z besedo ampak z močjo Svetega Duha. Ta deluje v nas preko zakramentov in ta nas nikakor ne pušča pasivne. Sveti Duh je tisti Gospod nad vojskami, ki nas pošilja v boj, Gospod nad vojskami, ki nas drži za našo desnico.  Tako sem žal, zmeraj ko premišljujem božjo besedo politično in še kako drugače aktualen. Premišljujem živo Besedo, ki me kliče po imenu in me opasuje, čeprav je v polnosti ne poznam. Sem aktualen in aktiven, ker sem izvoljeni, kar posledično rojeva dela vere, napor ljubezni in vztrajnost upanja. S tem samo dajem Bogu kar je božjega. Samo svoje življenje, do katerega pa nemara imam pravico, dajem Njemu. Ker pa moje življenje zaznamuje tudi domovina, vsakdanji opravki itd., pa žal ponovno ne morem drugače, da sem kot kristjan politično in še kako drugače aktiven. Zakaj so že farizeji hinavci? Ker so Jezusu rekli, da je zares resnicoljuben, ker se ne ozira na osebo. Ni res. Prav na vsakega izmed nas se ozira, kajti vsak izmed nas je novec na katerem je Božja podoba. In dragi bratje in sestre, pustimo, da Bog trguje z nami, da nas aktivno uporabi pri svojih dolgotrajnih naložbah v svetu.

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave