Sem prečital: Dragotin Kette, Josip Murn; Izbrano delo




Pesmi Murna in Ketteja so prišle na vrsto ob pravem času. Še sedaj, ko je minilo že kar nekaj časa, ko sem pesmi po večkratnem branju odložil, v meni ostajata neka toplina in domačnost. Ob sistematičnem branju od začetka do konca, sem vsakič znova odkrival nove in nove verze, sveže misli, sedaj sem našel svoj obraz v tej, drugič v drugi pesmi. V otroški naivnosti sem si po prvem branju zadal, da bom v vnovičnem branju določil, kateri pesnik mi je bliže. V bistvu pa so mi njune besede tako blizu, da bodo zbrane v tej knjigi Naše besede, vedno na dosegu roke.

SLIKA
(Josip Murn)

Z neba sonce gleda
ukrajinske stepe,
ki tako so mirne
in otožno lepe!

Z neba sonce gleda
ocean šumeči,
ocean globoki,
vekomaj kipeči.

Z neba sonce gleda
bednega zemljana,
ki je slika stepe,
slika oceana.

Komentarji

Priljubljene objave