Solit naj (se) gredo!

Solit. Da, prav ste slišali. Vsi skupaj naj se gredo solit. Tudi meni je prekipelo, "granitko" v obliki besed mečem. Torej prav zares, naj se gredo vsi skupaj solit. Prav vsi. 

Popularne besede, mar ne? Pozivi k vstaji, k odporu, k dvigu zavesti itd. Sicer prav zares nismo zmožni samoironije. V rubriko Ali ste vedeli? bi tako dodal: Ali ste vedeli, da se je na sprejemu nogometašev, ki so se uvrstili na svetovno prvenstvo v nogometu, takrat na Prešernovem trgu v Ljubljani zbralo preko 10 000 ljudi? Očitno imamo še vedno več športnih navdušencev, kot pa političnih. 

Očitke o mojem ultra desničarstvu, pristranskosti, celo, da sem klerofašistična p**** (tako me je  - kot vse druge, ki smo glasovali proti družinskemu zakoniku - na FBju označil Gregor Rozman - Roza...očividen presežek slovenske kulture...), bi danes pustil ob strani. To ni povzetek trenutnega dogajanja, ni komentar na trenutno politično stanje. Četudi bi vseeno, s kančkom ironije zapisal (in tukaj se res opravičujem, ker sem nekoč, še v Cvetličarni obljubil, da o politiki ne bomo, a tokrat si ne morem pomagat), da je Rok Praprotnik v KPK-ju tako kot da bi Dejan Karba delal sam test očetovstva za kard. Rodeta. Z vsem spoštovanjem do vseh omenjenih. Ko sem nekoč enega mulca, ki mi je vztrajno "rušil" uro, kazensko vprašal, sem bil takisto merodajen in objektiven. Dobil je lekcijo, kdo je glavni v učilnici. Ampak dovolj o temu. 

Torej vse skupaj naj gre v maloro, kot bi rekel Mlakar. Če bi bil prijavljen na kakšnem izmed družbenih omrežij bi sedajle že žel všečke. Že samo misel na te občutke me spravlja v dobro voljo. Prav zares. Biti všečen in posledično všečkan je prijetna zadeva. 

Ampak moj zapis nima tega namena. Moj zapis ima namen, da vržem "granitko" v obliki besed. Vsem kristjanom. Vsem po vrsti. Od največjega do najmanjšega. Pojdimo solit. Prav ste slišali. Mislim, da sem nekoč že celo pisal o tem. Pa nič zato. Tudi kakšen prerok se je ponovil. Tudi Božji Sin je znal kakšno stvar dvakrat povedati. 

Torej, vsi skupaj pojdimo solit! V tejle naši družbi, ki je mahnjena na slabe novice smo več kot potrebni. Pozivam nas, da gremo solit. Na kakršenkoli način. Ljubezen, dejavna ljubezen se kaže v vseh mogočih oblikah. Lahko začnem z dobro mislijo pri sebi. Nadaljujem z molitvijo k Bogu. Povem mu, da pošiljam ves negativizem, vse slabe reči, vsa zavajanja, da vse pošiljam k Njemu. Konec koncev je On vladar zgodovine, On je vodnik časov. In On je modrost sama. Bo že vedel. Nadalje so tu moji bližnji. Če že ne morem pomagat pa naj vsaj pogledam. Pogledam onkraj blokade medijev, ki o tem ne govorijo. Ne govorijo o kolednikih, ki so nedavno zmrzovali na ulicah in nabirali denar. Ne govorijo o vseh dobrih ljudeh, ki prostovoljno delajo na Karitasu. Ne govorijo o duhovnikih, o teh glavnih odžiralcih države, saj ne plačujejo davkov ali karkoli že, o njih ne povedo, koliko ljudem prinašajo upanje in veselje. Že samo s tem, da so. Četudi včasih celo bolj nepoplni kot sem jaz sam. Ne povedo nam nič o tolikih programih za otroke, mlade in starejše, ki so polni veselega oznanila. In ne samo to. Ko enkrat moliš, greš težko skakat pred parlament. Menim, da četudi ne bi bile klarise pod klavzuro in bi imele možnost se udeležit protestov, se jih ne bi udeležile. ne na tak način. 

One pravzaprav že protestirajo. Protestirajo pri Bogu, zaradi zla in vsega slabega, ki se manifestira v naši okolici. In njihov protest bo zagotovo uslišan. 

Pridružimo se jim.  

Kot Božji izvoljenci, sveti in ljubljeni, si torej oblecite čim globlje usmiljenje, dobrotljivost, ponižnost, krotkost, potrpežljivost. Prenašajte drug drugega in odpuščajte drug drugemu, če se ima kateri kaj pritožiti proti kateremu. Kakor je Gospod odpustil vam, tako tudi vi odpuščajte. Nad vsem tem pa naj bo ljubezen, ki je vez popolnosti. In Kristusov mir naj kraljuje v vaših srcih, saj ste bili tudi poklicani vanj v enem telesu, in bodite hvaležni. Kristusova beseda naj bogato prebiva med vami. V vsej modrosti se med seboj poučujte in spodbujajte. S psalmi, hvalnicami in duhovnimi pesmimi v svojih srcih hvaležno prepevajte Bogu. In vse, kar koli delate v besedi ali v dejanju, vse delajte v imenu Gospoda Jezusa in se po njem zahvaljujte Bogu Očetu. (Kol 3,12-17)

Pojdimo solit!

Komentarji

Priljubljene objave