Obraz


Tisoč potez, več kot tisoč potez naredi slikar, ko riše obraz. Koliko več potez je zarisal Stvarnik, ki si je zamislil vsakršni obraz tega sveta. Osebna izkaznica, ki razodeva malodane vse, ki edina razkriva našo notranjost in notranje razpoloženje. Žalost, veselje, zaskrbljenost in sploh vse se da prebrati z obraza.

In oči. Vsake s svojim barvnim vzorcem. Nekatere razigrane, spet druge polne solz, nekatere prazne. Nekoč sem se ozrl v oči, za katerimi se je nekaj skrivalo. Neizmerno bogastvo se je skrivalo za tistimi očmi. Bogastvo, ki ga nisem vreden, pa ga vseeno tako pogrešam, da bi odkrival bisere veselja, ki sem jih občutil in za katere sem vedel vedno da obstajajo. Biseri, ki so se danes spremenili v rane mojega srca, ko se zavedam, da sem bil sam tisti, ki sem jiih zapravil in zavrgel. Dragi kamni, za katere nimam več pravice, da bi se jih še kdaj dotaknil.

Spet druge oči so me nazadnje napolnile z nekim posebnim strahospoštovanjem. Bile so tako umirjene. Sploh celoten obraz je, sicer že v svoji starosti razodeval neko posebno razodetje. Kot bi gledal nekoga, na katerega pada odsev obličja Najvišjega. Izžarevalo je mir, hvaležnost... Cvetlica, ki je odajala prijeten vonj.

Res rad opazujem obraze. Predvsem tiste, ki se pustijo opazovati in razodevati svojo zgodbo.

Komentarji

Priljubljene objave