Prtljaga

Ko se takole seliš iz kraja v kraj, iz sobe v sobo, kamorkoli že pač, na koncu ugotoviš, da si obremenjen z bolj ali manj potrebno kramo. V zadnjih 8 letih, kar se selim po tem svetu, se jo je nabralo za kar nekaj škatel. Nekaj stvari je pač takih, ki jih ne moreš vreči stran, imajo določen pomen, mogoče le vonj po starih časih, ko sem bil še nekje drugje, z drugimi ljudmi.
Ne morem reči, da sem sit seljenja, čeprav se vsako leto nekam premaknem. Sem pa potem, ko je večina preseljena, vidno utrujen, malce zaskrbljen kam se bo ta šara pospravila. Mogoče pa je le izgovor, da se ne skoncentriram na kakšno drugo, verjetno bolj pomembno "šaro".

In še statistika zadnjih let. V osmih letih:
- sem zamenjal 3 stavbe, v katerih sem večino leta preživel,
- 10 sob,
- 9 cimrov (8 jih je preživelo, eden pa bo kmalu začel prestajati svojo pokoro. Verjamem, da mu bo Bog, ki je pravičen sodnik, to obilno poplačal).


Komentarji

  1. A ta cimer, ki "ni preživel", se je poroču (sklepam, glede na to, da "bo kmalu začel prestajati svojo pokoro") ali tu pač NE gre za metaforo in je dejansko na smrtni postelji?

    OdgovoriIzbriši
  2. ne mene je dobil za cimra, to je jegova pokora:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Whoooops, huge misunderstanding...
    Ojoj, tebe bo moral prenašati celo leto??? Ta si je pa nakopal Božjo kazen!!! :) Hecam se :)

    A sicer pa ostajaš na Teologiji ali si se kam prepisal?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave